U heeft nog geen producten in uw winkelmand

WINKELMAND (0) ITEMS € 0,00
WINKELMAND (0) ITEMS € 0,00

Klantenservice

Bestellen

Online een bestelling plaatsen.

Voordat er een bestelling geplaatst kan worden, moet u eerst een zakelijk account aanmaken. Dit kan via de link www.fliex.nl/account. Na het aanmaken van een account kunt u inloggen en de bestelling plaatsen.

Minimaal orderbedrag.

Voor iedere bestelling geldt een minimale afname van €50,00 exclusief btw.

Het reserveren van artikelen.

Het reserveren van artikelen is helaas niet mogelijk, wel kunnen artikelen die niet op voorraad zijn door middel van een pre-order besteld worden.

Uitverkochte artikelen.

Als u wilt weten of uitverkochte artikelen weer op voorraad komen kunt u een e-mail sturen naar info@fliex.nl. Vermeld hierin het artikelnummer.

Bestelling annuleren.

Na het plaatsen van een bestelling is het niet mogelijk deze te annuleren.

Pre – Order.

Een pre-order is een bestelling van een product dat op dit moment niet op voorraad is. Het product kan al wel worden besteld, maar wordt pas verzonden zodra het op voorraad is. Op de website staat de levertijd aangegeven.

Let op! Bestaat uw bestelling voor een deel uit een pre – order en producten die direct op voorraad zijn, dan wordt de gehele bestelling pas verzonden als de pre-order op voorraad is. Wilt u dit niet? Dan adviseren wij u om twee verschillende bestellingen te plaatsen.


Betalen

Betaalmogelijkheden.

Via de website kan er met de volgende betaalmethodes afgerekend worden:

betaalmethode-fliex-nl

 

Verzending

Verzendkosten.

De verzendkosten voor bestellingen binnen Nederland zijn € 6,95 per bestelling. Bij bestellingen boven de € 100,00 exclusief btw vervallen de verzendkosten.

Buitenlandse bestellingen.

Wij versturen ook bestellingen buiten Nederland. Hiervoor gelden wel andere levertijden en verzendkosten.Voor meer informatie kunt u mailen naar info@fliex.nl.

Bestellingsstatus.

Op het moment dat wij een bestelling hebben verzonden, ontvangt u automatisch een track & trace code per e-mail. Hiermee kunt u uw bestelling volgen. Heeft u op werkdagen voor 16.00 uur besteld? Dan garanderen wij dat deze bestelling dezelfde dag nog verzonden wordt. De bestelling wordt dan de volgende dag bij u afgeleverd door PostNL.

Retourneren

Een artikel retourneren. 

Een artikel kan alleen geretourneerd worden als het een verkeerd geleverd artikel is of als het productiefouten betreft. Wanneer een artikel verkeerd of beschadigd geleverd wordt kunt u ons mailen naar info@fliex.nl. Wij mailen u dan een retourformulier. Let op! Alleen klachten die binnen 48 uur worden gemeld nemen wij in behandeling.

Een retourzending wordt alleen bij ons in behandeling genomen als er voldaan is aan onderstaande punten:

Als een retourzending hier niet aan voldoet, gaat deze ongefrankeerd retour.